Sjaak

Deze reactie staat onder mijn blog Besef het nou godverdomme eens! van eergisteren:

UIteindelijk willen vrouwen een echte man …..dus bemoei je er niet mee poessie mauw, want dat ben jij niet ..
– Sjaak

Sjaak vindt dat ik mij er niet mee mag bemoeien, met het molesteren door ex-partners (m/v) van de ander. Ik ben namelijk geen echte man, vindt Sjaak. En dat is wat de vrouwtjes willen, echte mannen. Sjaak heeft gelijk.

Ik denk dat Sjaak zichzelf wel een echte man vindt, dat moet wel, want hij mag zich er wel mee bemoeien en ik niet. Sjaak is in trek bij de vrouwtjes en hij heeft waarschijnlijk er al een hoop op zijn naam staan. Zoveel vrouwen vallen nou eenmaal op Sjaak en als Sjaak een relatie beëindigt, dan is hij zo weer aan een vrouwtje.

Sjaak heeft dus ook veel exen. Dat hij reageert zal waarschijnlijk betekenen dat hij zich aangesproken voelt door mijn tirade. Ow, sorry Sjaak… een tirade is een hoop betoog, zeg maar dat je tegen iemand praat om je mening duidelijk te maken. Wat een mening is, moet je maar even opzoeken.

Sjaak heeft ook nog wel contact met een paar exen van hem. Hij molesteert zich suf. Geestelijk, misschien ook fysiek. Zo is Sjaak, want het is hun schuld. Dat hij door hun gedumpt is. Dat ze fout zaten bewijst natuurlijk ook het feit dat hij bijna nooit zonder vriendin zit. Stomme wijven ook!

Sjaak is gedumpt, want zijn vrouwen wilden blijkbaar niet de echte man die hij is. Sjaak was toch niet wat de vrouwen van hem hadden verwacht. Hij viel tegen, was niet waar ze naar zochten. Dat klopt natuurlijk niet, want Sjaak is een toffe peer. Ze hebben hem geschaad in zijn trots en daarvoor zullen ze boeten. Zo ga je niet met Sjaak om. Daarom pakt Sjaak zijn exen nog zo nu en dan terug.

Beste Sjaak, er klopt iets niet. Als jij een echte man bent, dan had je geen exen gehad, dan hadden alle vrouwtjes jou gewild en had je er een uitgezocht. Als die niet beviel, dan had je geen contact meer met haar gehad nadat je haar gedumpt had. Weet je, blijkbaar willen vrouwen geen echte mannen Sjaak, niet als jij een echte man bent.

En Sjaak, ik ben inderdaad geen echte man, niet zoals jij. Dat wil ik geloof ik ook niet zijn. Van mij hoeft dat ook niet Sjaak, want uiteindelijk willen ze niet de echte mannen zoals jij. Dat bewijst het feit dat jij je in dit verhaal herkent wel een beetje. Jij hebt exen en om de een of andere reden moet je die molesteren.

Ik heb inmiddels een bescheiden verzameling exen opgebouwd. Als ik de one night stands en kalverliefdes er tussenuit filter, dan heb ik er vijf. Met alle vijf ga ik nog om Sjaak, gezellig even een wijntje drinken. Dat kan Sjaak, want ik molesteer ze niet. Ik ben namelijk geen echte man. En toch heb ik nog steeds niet te klagen over aandacht van de vrouwtjes Sjaak.

Sjaak, je hebt het verstand van een pantoffeldiertje. Dat maakt je een echte man. Er zijn vast vrouwen die daarnaar op zoek zijn. Geniet er van. Ga ik ondertussen genieten van de aandacht die ik als niet echte man krijg van vrouwen die wel leuk zijn.

Owja, ik blijf me er wel mee bemoeien Sjaak. Huilende vrouwen zijn namelijk niet leuk om te zien Sjaak. Een echte vent weet dat.

Geef een reactie

