Afwezig

Dit is het antwoordapparaat van het Poezenbeest. Op dit moment ben ik even niet aanwezig. Spreek duidelijk je naam in na de piep en ik neem contact met je op als ik terug ben. –PIEIEIEIEP–

Ik ben er even niet. Geen dagelijkse stroom aan berichten, updates zoals je ze moet noemen. Even geen instant advies en raad en daad. Geen check van uur tot uur hoe het met je gaat. Jij mist dat, ik mis dat.

Je weet ook waarom, ik ben even bezig. Met leuke dingen, dat wel. Even een paar dagen genieten van iets wat ik twee jaar heb moeten missen. Je bent blij voor me, maar je mist me.

Geen sorry, want het spijt me niet. Dat klinkt hard, maar je weet hoe ik het bedoel en dat ik er geen spijt van kan hebben. Jammer, dat vind ik het wel, heel erg jammer. En toch lukt het me tussendoor, soms heel even, maar veel is het niet.

Het zal vaker voorkomen, weet dat, hoe het ook verder gaat. Zo ben ik ook. Maar mis me niet, ik ben er snel weer. Volledig tot jouw beschikking.

Komt wel goed schatje!

.

PS: Vandaag ga ik fietsen, met mijn zus en zwager. Zij hebben er al 16.000km opzitten in de afgelopen twee jaar. Morgen vanuit Bloemendaal de laatste etappe naar Amsterdam, maar eerst moeten we vandaag naar Bloemendaal fietsen. Gelukkig heb ik de wind in de rug, het wordt fantastisch!

Geef een reactie

