Trigger

Ik wilde net aan een verhaal beginnen. Ik krijg kaartjes en dan schrijf ik. Momenteel zijn het mijn triggers. Bij degene die de kaartjes geeft, komen ze zomaar op en ik ga dan schrijven. Zo doen we dat eigenlijk al een tijdje. Onbewust, dan weer bewust. Of ik geef mezelf kaartjes. Dat kan ook.

Nu stond er trigger op het kaartje en ik had er wat moeite mee, maar toen had ik een verhaal. Ik was bezig het aan het formuleren, een beetje in mijn hoofd aan het schetsen en toen kwam het tegenovergestelde van een trigger, een demper.

Het was dit stukje, van mijn lieverd Lou. Ik was mijn schets kwijt. Ze krijgt niet op haar flikker, ik ga het niet meer ontkennen. Ik zit hier met een blozende kop, opgelaten.

Dank je Lou!

Geef een reactie

