Liturgie met @ivonarnhem

Vorige week was ik bij @ivonarnhem, een zeer vroom meisje dat ik via twitter ken. We zaten daar op haar kamer ergens in de stad die ze in haar naam draagt. Vroom als wij zijn, zaten wij op de hoekbank, ieder een een ander einde. Uiteraard met de gordijnen open, zodat de buren konden zien dat we niks onzedelijks aan het doen waren.

Aan het begin van mijn reis had ze gebeden voor mijn veilige aankomst en nu ik veilig aangekomen was, dankte ze. Daar zaten we, samen te danken voor wat ons gegund was. We spraken die avond over niets anders dan wat ons samenbond, namelijk de liturgie. Tot diep in de nacht… We aten spijzen en…

Nee…

Ik kan mij weinig voorstellen bij zo een avond… Niet met Ivon!

One response to “Liturgie met @ivonarnhem

Geef een reactie

