20 uur

Twintig uur ben ik nu wakker, ja, inderdaad, de hoogste tijd om te gaan slapen. Ik heb alleen geen zin, ik heb nog zo veel te doen. Ik kan nog wel uren doorgaan, de lijst is lang. Te lang.

Vandaag waren twintig heftige uren, op zich niets vergeleken bij de 169 uren daarvoor, maar toch wel heftig. Ik moet er over nadenken, nu, nu ik de tijd er voor heb.

Ik heb de tijd niet, ik schuif het maar weer voor me uit. In mijn hoofd doemt een beeld op van een meisje aan het strand. Ze kijkt naar de gloed van de rode zon die bijna onder is.

“Nog één klein lichtpuntje!” Nog even wachten tot hij helemaal weg is. De rust keert weer terug in mijn hoofd. Gelukkig, het is echt een toverwoord.

Geef een reactie

