Dank je wel!

Even naar het verleden, gewoon teruglezen op dit blog. Een vreemde tocht langs actualiteiten, de mijne. het is bizar, ik schreef op 7 augustus nog een blog omdat ik er bijna honderd had. nu zijn het er ineens 232, 233 als ik deze alvast meetel.

Ik raak ontroerd van sommige van mijn stukjes, zoals anderen ook ontroerd zijn geraakt. Bij elk stukje komt er weer een gevoel boven. Ook de stukjes uit dit voorjaar, het lijk zo lang geleden. Ik snap nu het nut van een dagboek, hoewel dit grotendeels openbaar is.

Augustus was een topmaand, bijna net zoveel geschreven als in de maand ervoor. September is nog niet eens afgelopen en dit is nummer tachtig van deze maand. Het geeft even aan waar ik mee bezig ben.Gelukkig is de toon weer opgewekter aan het worden.

Ik vind het schrijven leuk. Over jullie, door jullie, dankzij jullie.

Geef een reactie

