Stap, stap, stap, stap

Stap, stap, stap, stap
Gaan we steeds vooruit
Zonder doel, zonder eind
Stap, stap, stap, stap
Stop ik nooit met jou
Stap, stap, stap, stap
Steeds een stap vooruit

Stap, stap, stap, stap
Snel dichterbij
Te snel te dichtbij
Stap terug
NEE!

Stap, stap, stap, stap
Dat niet
Beter van niet
Of juist van wel
Stap terug doen?
Ik wil het niet
Maar het is te snel
Het is te dichtbij

Stap, stap, stap, stap
Is dat zo?
En als ik het doe
Vertel ik het wel
Of ik doe het onbewust
Vergeef het me dan

Stap, stap, stap, stap
Ik ben er nog niet uit
Ik dans
Jij leidt
Ik lijd niet
Ik doe van je stap, stap, stap, stap

Geef een reactie

