De dag van niks

De dag waarop ik niks meer doe
De dag waarop ik niks meer voel
De dag waarop ik niks meer wil
De dag waarop ik niet meer kan
De dag waarop ik sterf voor de vrede
Grote dingen doe voor de wereld
Waarop ik gevierd zal worden
En de mensen mij zullen eren
De mooiste dag van mijn leven
Zal de dag zijn dat ik vlam
Vlammen als nooit tevoren
Want nu eens letterlijk

Gelukkig staat de datum van mijn crematie nog niet vast en duurt dag nog wel even, maar het zal een dag van niks zijn. Niks voor mij, zo een dag.

Geef een reactie

