Ineens moet ik iets

Zomaar ineens bekruipt mij het gevoel. ik moet ergens heen, ik moet ergens zijn. Ik zou niet weten waar, maar ik weet dat het klopt als ik daar ben. Bizar, want ik weet ook niet waarom en ik wil hier niet eens weg. Nog niet, misschien straks als ik weet waar ik naar toe moet.

Moet ik ver reizen? Geen probleem, want ik moet daar zijn. Reizen is geen issue voor mij, ik geloof niet in tijd en ruimte. Maar het gevoel bekruipt me dat ik ergens heen moet. Gewoon, daarom, terwijl ik niet weet wat het daarom is. Het maakt me een beetje onrustig, omdat het gevoel ook is dat het anders slechter gaat dan nodig is. Ik ga me maar eens klaar maken om te vertrekken. Geen idee of ik ook ga, ik merk het wel.

Als een brandweerman sta ik straks in de startblokken om uit te rukken, misschien om een brandje te blussen, misschien om gewoon een kat uit de boom te helpen of iets nog leukers. Geen idee waarvoor en waarheen. Klopt mijn gevoel of is het vals alarm? Zoals zo vaak… afwachten maar, we gaan het meemaken…

Geef een reactie

