Ik kom er aan!

Ze zullen er komen mijn lieverd, ze zullen er echt komen. Misschien niet nu, maar zeker in de toekomst, dat weet ik zeker en dan zal ik er zijn, dan zal ik er voor je zijn zoals ik dat niet altijd ben geweest. Want hoeveel kilometer er ook tussen ons in zitten, ik zal er altijd voor je zijn, weet dat ik voor altijd van je hou…

Lieve schat, ik weet dat ik er niet meer ben zoals ik dat ben geweest, maar het is niet anders. De afgelopen maanden waren voor mij een hel en dan merk ik ineens hoe ver we van elkaar zijn verwijderd. Toch ben je datgene wat het dichtste bij mij staat, voor altijd. Geloof niet dat ik niet aan je heb gedacht de afgelopen maanden, zeker wel.

Er wat mee doen is een tweede en ik zal je looit wel uitleggen wat de oorzaak is en ik zal je behoeden voor die oorzaak waar ik kan, want jij gaat hem ook tegenkomen, daarvoor lijken wij te veel op elkaar. Misschien als dit over twintig jaar ng bestaAt en je leest het terug, dan weet je waar ik het over heb. Dat komt wel.

Ik zit me hier niet te verontschuldigen, want het gaat zoals het gaat en ik kan niet anders, zo loopt het nou eenmaal en dat zal Je ooit begrijpen. Eerst ga je het mij verwijten, dat weet ik ook wel en ik zal me dan verdedigen, zo zitten wij in elkaar en daar zullen we ook doorheen moeten. Wij twee, daar kan niets of niemand wat aan doen.

Ach lieverd, ik voel er wel heel veel pijn bij, dat mag je gerust weten en ik mis je iedere dag dat i niet bij je ben. Had ik het dan moeten tegenhouden? Ik denk het niet omdat ik er heilig van overtuigd ben dat dit de beste keuze is geweest en nog steeds is, ondanks dat het ons ver uit elkaar zette. Die afstand overwinnen wij, ik zal het je laten zien.

Het is tijdelijk, hoop ik, ik weet er nog steeds geen vorm aan te vinden, daarvoor is de tijd bij mij te slecht, maar er komen andere tijden. Tijden dat ik wel weer het contact kan opzoeken, tijden dat we gaan bellen, tijden dat we elkaar vaker zien, tijden dat we weer samen zijn, jij en ik. Omdat het zo hoort. Ik wil je niet weghalen bij waar je nu zit, dat hoort ook zo, da is beter zelfs voor jou.

Weet da ik van je hou en dat ik dat altijd zal doen. Dat is eeuwiger dan wat dan ook. Ik kom er aan, nu, ik ben onderweg, maar ook meer in het algemeen. Ik ben aan het terugkomen en de afstand tussen ons zal ik overwinnen. Nu is het nog een brug te ver, maar ook die brug zal ik slechten. Ik zal bij je terugkeren, niet voor altijd natuurlijk, maar wel vaker dan nu.

Ik kom er aan en ik zal er voor je zijn, altijd en eeuwig als je het nodig hebt. Ze zeggen wel eens dat sommige liefdes onvoorwaardelijk zijn, de mijne voor jou is dat en zal dat altijd zijn. Zo slecht als ik dat laat zien, zo waar is het en al laat ik het in de toekomst beter zien, dan nog is het waar. Je mag me een slechte vader noemen, omdat ik niet altijd mijn best voor je lijk te doen, maar daarom hou ik niet minder van je.

Mijn allerliefste zoon, ik kom er aan!

One response to “Ik kom er aan!

Geef een reactie

