Zweefmolen

En dat doet maar en dat gaat maar… Door onzichtbare krachten getrokken en geduwd, ik snap er geen flikker van, maar als de stoeltjes aan een zweefmolen cirkelen jullie om mij heen.

Ik ben niet de zweefmolen, want ik zorg niet voor jullie beweging en ik ben al helemaal het middelpunt niet. Daarom heb ik ook geen invloed. Ik kan jullie niet stoppen, ik kan jullie niet harder laten gaan.

Ik sta mij vanuit het midden te verwonderen wat jullie om mij heen toch allemaal beweegt. Mag ik een keertje mee zweven?

Geef een reactie

