Sorry Daisy

Sorry Daisy, eigenlijk is het er vandaag niet van gekomen om te schrijven. Niet dat ik niet in de stemming was om te schrijven, maar gewoon door afleiding. Werk, een borrel en daarna nog een gesprek in de kroeg. Enfin, je kent het wel.

Maar dat betekent niet dat ik je reactie niet minder waardeer, of dat ik er niks mee doe, want alleen om die reactie alleen al had ik wel willen schrijven, maar zo liep het niet.

Ow, wacht, nu ben ik toch aan het schrijven. Nou, als je het wat vindt, dan heb ik gehoor gegeven, zelf vind ik van niet. Maar het was wel voorbij vandaag, dat gevoel. Ik kan op deze dinsdag met een tevreden gevoel terugkijken.

Toch wordt morgen beter, ook jij weet waarschijnlijk wel waarom. Misschien dat ik morgen wel zal schrijven, ik beloof het niet, hoewel ik het wel verwacht. Inspiratie genoeg zou ik zo zeggen, alleen de tijd en de zin nog.

Maar Daisy, bedankt voor je reactie, ik zag hem wat laat, maar hij kwam erg goed aan. Doet me goed. Doe jij goed.

One response to “Sorry Daisy

Geef een reactie

