De waarheid

Ik ben de waarheid
Ik ben het licht
Ik ben puur wat ik ben
Ik ben wat je ziet
Ik ben wat ik zeg
Ik ben wat ik wil
Ik ben wat ik doe
Ik ben zo

Ik bedrieg niet
Ik acteer niet
Ik verhul niet
Behalve wat verhuld moet blijven
Maar vraag mij niet te veel
Want ik zal antwoorden
Wat beantwoord kan worden
Met enkel de waarheid
Zoals mijn naam dat zegt
Dat is niet uniek
Dat is zeldzaam
Zoek maar
Kijk om je heen
Zie wat is
Zie ook wat niet is
En zie

Ik ben de waarheid
Ik ben het licht
Ik ben puur wat ik ben
Niets meer
Niets minder

Geef een reactie

