Re: Bedankt.

Geen dank, of toch eigenlijk wel
Van mij aan jou dan voor jouw zijn
Zijn in mijn buurt en in mijn leven
Zijn wat je bent en niets anders
Zijn bij jou is zijn wie ik ben
Zijn bij jou is zijn bij wie jij bent
In alle facetten van wie wij zijn
Daarvoor dank, zelfs nu, zo ver apart
Maar tegelijkertijd toch erg dichtbij

Dank je!

One response to “Re: Bedankt.

  • charlotte

    Dit vind ik super in deze tijd moet ik altijd denken aan mn overleden maatje is nu bijna 6jaar geleden aan een helse kanker gestorven te jong 52,dit versje raakt mij enorm, hulde aan poezenbeest heel mooi :-D

Geef een reactie

