Als jij dat wil

Deze laatste nacht van dit jaar
Dit laatste moment van normaal
Deze ineens dringende tijd
Dit ineens schaarse moment
Deze ineens vrolijke nacht

Ik denk in deze nacht aan jou
Jij die zoveel te verduren hebt
Jij die zoveel gedaan hebt
Jij die zoveel nieuwe kansen zag
Jij die ze dan ook greep
Jij die echt aan een nieuw jaar begint
Jij die met zoveel bezig is

Ik bewonder dat in jou
Ik zou iets meer zo moeten zijn
Jij doet dingen die moeten
Jij doet dingen die je wil
Jij doet wat goed voelt
Jij
Ik vind dat mooi

Daarom denk ik nu aan je
Daarom zit jij in mijn hoofd
Daarom sta ik even dicht bij je
Daarom laat ik me even horen

Ik denk aan je
Ik sta bij je stil
Ik ben bij je
Als je dat nodig hebt
Als jij dat wil

One response to “Als jij dat wil

Geef een reactie

