Ik neem je mee

Ik neem je mee, niet naar Rome of Parijs. Ik neem je mee mijn wereld in. Diep mijn wereld in. Daar waar ik leef, daar waar mijn uitvalsbasis is. Daar zal ik je mee naartoe nemen. Ik neem je mee.

Ik neem je daar mee naartoe en zal je het laten zien. Ik zal je laten zien waar het vandaan komt. Waar ik vandaan kom en vooral waarom ik ben wie ik ben. Ik ga je meenemen naar een plek waar afgezien van ikzelf al jaren niemand meer is geweest.

Wees gerust, het is er niet wat je vreest. Vind je mij donker, dan is het er donker. Vind je mij eng, dan is het er eng. Vind je mij dompig en muf, dan is het er muf. Het is er zoals jij mij vindt, maar dan zonder het filter, of masker zo je wil.

Je mag een keertje mee en ik zal je binnenlaten. Ik heb alleen twee regels waarvan je moet beloven dat je je er aan houdt. De eerste is dat je goed oplet wat je ziet. Dat je eerlijk zegt wat je ziet en wat je er van vindt. Dat je je helemaal geeft en je net zo open en bloot geeft als ik doe.

De tweede regel is dat je je voeten veegt.

Geef een reactie

