Ik wijk voor niemand

Ik wijk niet voor hen, die sterker dan mij zijn
Ik wijk niet voor hen, die menen slimmer te zijn
Ik wijk niet voor hen, die denken de baas te zijn
Ik wijk niet voor hen, die menen te mogen krijgen
Ik wijk niet voor hen, die van mij afnemen
Ik wijk niet voor hen, die mij willen passeren
Ik wijk niet voor hen, die mij willen krenken
Ik wijk niet voor hen, die mij bang willen maken
Ik wijk niet voor hen, die mij verlaten
Ik wijk niet voor hen, die kwaad over mij spreken
Ik wijk niet voor hen, die mijn ondergang graag zien
Ik wijk niet voor hen, die mij negeren
Ik wijk niet voor hen, voor niemand niet

Maar als jij me vraagt om te wijken
Dan zal ik je laten gaan
Van je pad af stappen
Je voor laten gaan
Dan zal ik je de ruimte geven
Ruimte om te bestaan
Ruimte om te gaan
Dan zal ik voor jou wijken

Geef een reactie

