Nee, niet jij. Ik ben het.

Er valt weinig te snappen
Voor jou niet
Misschien ook wel
Nee, er is niks veranderd
Ligt ook zeker niet aan jou
Ik ben het
Niks veranderd
Niet sinds onze laatste ontmoeting
Er zit me wat dwars
Wat niet dwars zou mogen zitten
Vanochtend even een uitval
Was het even zat
Even wat afstand
Niet eens bewust
Ja, nu natuurlijk wel
Schrik er zelf ook van
Doet mij pijn
Zoals het jou pijn doet
Je mag vragen
Ik weet het even niet
Alleen dat ik al eerder zei
Dat wat mijn angst was
Tussen ons

Ik blijf
Maar wat nu?

2 responses to “Nee, niet jij. Ik ben het.

Geef een reactie

