Op weg naar @Page8

Ze had al een aantal hints laten vallen… Eerder had ze gezegd dat ze niet zo happig was op mensen ontmoeten. Niet zeker genoeg van haarzelf, althans, dat is wat ik er bij denk. Nu is het dan zover en na een paar hints mijn kant op, trok ze de stoute schoenen aan en vroeg het gewoon op de kater af…

“Zo… En wanneer gaan wij nou eens daten?”; vroeg ze. Ja, daar moest ik wel een antwoord op geven. Ik heb het geloof ik nooit letterlijk beloofd, maar wel aan mezelf. Als de kans zich zou voordoen, dan zou ik die zeker grijpen… Nu is de kans gekomen en heb ik hem met beide voorpoten gegrepen.

Het is geen moeten, het is willen. Sinds een klein jaar contact en nog een leuk contact ook. Gelachen, gehuild, intieme dingen gedeeld. Zelfs woestaantrekkelijke blikken uitgewisseld die mij van mijn stoel in de tram lieten vallen. Ergens een vriendin, zonder ook maar een seconde contact te hebben gehad buiten de letters om.

Straks ga ik maar eens die kant op, eindelijk, althans, zo voelt het nu. Ik dring mij in dat soort dingen zelden op. Het wordt een ontmoeting die eigenlijk allang plaats had moeten vinden, maar waarvan het niet erg is dat hij tot nog toe is uitgebleven.

Ik heb het al eens vaker gezegd dat ik graag van mensen zie wie ze zijn. Gewoon, hoe hun stem klinkt, hoe ze bewegen, hoe ze zijn. Nu ga ik haar ontmoeten, ik vind het best speciaal, een eer ergens, maar ik heb er vooral zin in. Gewoon omdat ik weet dat het een leuke ontmoeting wordt.

We gaan het uiteraard meemaken. Gisteren formuleerde ik het naar de dame van gisteravond toe als zonder pretenties of intenties. Zo ga ik er vaker op af, vaak met een verwachting van iemand, dat wel, maar vooral achteraf vaak met veel plezier. Vandaag weer, dat weet ik op voorhand al. Ik ken haar al, daarom. Het eggie zal niet veel anders zijn dan door tekst.

Goed, nu douchen… Kan natuurlijk niet te laat komen, wat moet ze wel niet van me denken! ;-)

2 responses to “Op weg naar @Page8

Geef een reactie

