Houseparty

Het wil er ineens uit en drukt keihard tegen de wanden van mijn schedel. Keihard beukt het tegen de binnenkant van mijn voorhoofd en de binnenkant van mijn achterhoofd moet schijnbaar uitgedeukt. Ik blijk na 33 jaar weer een fontanel nodig te hebben, althans, het doet een poging die weer te openen.

Het is de pijn in mijn hoofd, ineens opgekomen en ineens een houseparty in mijn hoofd. Niet echt de plek waar ik dat gebonk wil hebben. Zo een feestje dat heftig begint en daarna urenlang doorgaat. Zo een feestje heb ik in mijn kop. Leuk joh! Ik mag met volle teugen meegenieten. Vet blij mee.

Flikker toch lekker op met je gebonk. Mijn hoofd hoeft niet uitgedeukt en mijn fontanel hoeft niet meer open! Ook hoeven mijn ogen niet moe te zijn, want waarom zijn ze moe? En nee, mijn oren hoeven niet in de fik te staan, want er wordt niet vol vuur gesproken.

Dus klaar nu. Het feest is illegaal en moet gestopt worden. Daar hebben we aspirine voor, maar dat heb ik dan weer niet in huis. Owja, dat slik ik ook bijna nooit, dat was het. Ik mag dus niet zeuren. Nou, als ik niet mag zeuren, waarom dan dit? Dank u!

En nou opsodemieteren!

One response to “Houseparty

Geef een reactie

