Inge (5)

Ik zou met je praten, heel erg veel. Zoveel dat je het zat bent en ongeduldig mij de mond snoert door je lippen op de mijne te drukken. Don’t talk, just Kiss van Right Said Fred klinkt door je hoofd. Je begint me te zoenen en verbaasd zit ik even stil…

Het is even omschakelen, maar ik begin je terug te zoenen. Mijn armen wriemel ik tussen ons vandaan en sla ik om je heen om je nog dichter naar me toe te trekken. Ineens wil ik je dicht bij me hebben, zo dicht bij als mogelijk. Zomaar ineens, want er bloeien dingen in mij op die aan jou beantwoorden.

Ik trek je boven op me en zo zoenen we verder. Van voorzichtig aftastend naar hevig en ongeremd. Dieper, harder, steeds meer in elkaar. Als ik jouw tempo gevonden heb en jij het mijne, dan zoenen we samen. Afgestemd op elkaar gaan we in elkaar op.

Ik streel je rug, daar kan ik het makkelijkste bij. Mijn handen en armen drukken jouw lichaam nog dichter tegen het mijne aan en strelen ondertussen waar ik bij kan. Je rug, je billen, je zij en je nek. Ik grijp in je nek en knijp zacht maar stevig.

Opeens zet je je handen op mijn borst en richt je op. Verwachtingsvol kijken we elkaar aan en ineens is daar een blik die ik niet meer verkeerd kan verstaan. Ik knik bijna onmerkbaar ja, om jouw vraag te beantwoorden. Jij en ik hebben zojuist overeengekomen om even één te worden. Even één worden in een volmaakt moment van passie en lust.

Vanaf hier gaan we verder, wild worden kleren van het bovenlijf getrokken en laat je je weer op mij neer. Voor het eerst voel ik de daadwerkelijke warmte van jouw lijf op mijn huid. Ik geniet er van en met mijn te koude handen streel ik je nog harder over je rug en genietend van jouw warmte druk ik je nog dichter tegen me aan.

Jouw bewegingen beginnen steeds meer te lijken op wat komen gaat en ik rol ons om om boven op je te liggen. Mijn beurt om hetzelfde te doen. Door onze broeken heen voelen we en verlangen we naar meer. Het zal komen, wij zijn één en zullen één zijn.

De rest zou geschiedenis zijn, een mooie herinnering die ik nog steeds bij me draag. Voor even waren wij één en voor eeuwig delen wij die herinnering. Een herinnering die ik niet wil delen, dan behalve met jou.

Geef een reactie

