Zou je naast mij komen liggen?

We kunnen het allemaal
Alles
Alleen wij

Wij hebben het niet nodig
Helemaal niets
Helemaal niemand

Als ik ga liggen
Gewoon hier liggen
Zou je naast me komen liggen en de rest van de wereld vergeten?

Ik weet het niet helemaal
Hoe zeg ik dat?
Hoe ik me voel

Die woorden
Zeggen al teveel
Toch zeggen ze niet genoeg

Als ik ga liggen
Gewoon hier liggen
Zou je naast me komen liggen en de rest van de wereld vergeten?

Dan vergeten we wat ons geleerd is
Voordat we oud worden
Toon mij die plek waar het barst van het leven

Laten we onze tijd verdoen
Met achter auto’s aanjagen
Om onze hoofden

Ik wil jouw manier zien
Om mij er aan te herinneren
Dat ik de mijne vind

Als ik ga liggen
Gewoon hier liggen
Zou je naast me komen liggen en de rest van de wereld vergeten?

Dan vergeten we wat ons geleerd is
Voordat we oud worden
Toon mij die plek waar het barst van het leven

Alles wat ik ben
Alles wat ik was
Zie je in jouw perfecte ogen, die zie ik alleen

Geen idee waar
Verward over hoe en wat
Weet gewoon dat dit voor ons gewoon nooit veranderd

Als ik ga liggen
Gewoon hier liggen
Zou je naast me komen liggen en de rest van de wereld vergeten?

  • Vrij naar Snow Patrol – Chasing Cars
  • Advertenties

    2 responses to “Zou je naast mij komen liggen?

    Geef een reactie

