Gladde zorgen

Niet eens zo vreemd gevoel, maar ik maak me ernstige zorgen. Mensen die ik ken die de weg op moeten. En daar schijnt het een ramp te zijn. Snelwegen dicht, ongelukken, snelheidsbeperkingen…

Ik zou het sommigen willen verbieden, al is het maar naar het station rijden. Ik weet een aantal die wel uitkijken en een aantal die het wel aan denken te kunnen. Vooral om die laatsten maak ik me zorgen.

Het zal wel goed komen, daar ga ik van uit, maar toch… Doe het alsjeblieft niet! Zelf met de trein uiteraard. Die heeft weinig last van ijzel. We gaan het meemaken, maar ondertussen…

Dor alsjeblieft voorzichtig mensen!

Geef een reactie

