Het leek zo simpel

De keuze leek zo simpel
Het aangedragen alternatief
Ik wist war het zou betekenen
Niet precies
Maar had het kunnen verwachten
Er weer niet aan gedacht
Nu de spijt
Wat moest deed ik
Met uitzicht op leuk
Leuk was het
Bleef het niet
Spijt als haren op mijn hoofd
Weer gedaan
Weer mislukt
Plicht vervuld
Maar niet van harte
Mijn alternatief was beter
Maar niet opdringen
Doe ik niet
Nu gebakken peren
Die lust ik niet
Maar weer vanaf
Voor even
Wachten op de volgende misstap
Wachten op weer een keer moeten
Een keer weer anders willen
Een keer weer rekening houden met
Een keer weer verdriet
Keer op keer op keer weer
Mijn lot is bezegeld
Nog even zes jaar doorbijten
Het zal moeten
Het zal gaan
Het komt wel
Ooit
Jij baalt niet alleen
Het gaat zoals het gaat
Het is wat het is
Ook al vinden we het niet leuk
Wij komen er wel
Jij kan dat
Dat heb ik je gegeven
Dat beloof ik je
Onvoorwaardelijk
Hou ik van je
Met heel mijn hart
Met heel mijn verdriet
Met heel mijn pijn
Van jou
Voor jou
Mijn allerliefste

Ik mis je

One response to “Het leek zo simpel

Geef een reactie

