Foetsie!

Weer dat gevoel van het helemaal kwijt zijn
Net toen ik dacht er weer vanaf te zijn
Het weer te hebben gevonden
Er weer bij te zijn en er bij te voelen
Maar schijn bedriegt maar weer eens
Niks gevonden, nog steeds kwijt
En even alles weer overhoop
Een groot gevoel van puinhoop
En toch door moeten met het programma
Want de wereld moet door
Staat niet even stil voor mij
Zoekende naar twee dingen
Dat wat ik kwijt ben
En nog belangrijker misschien
Iemand om dat mee te delen
En ven tijd daarvoor
Dat is een derde waar ik naar zoek
Gelegenheid, het geschikte moment
Helemaal kwijt

Waar had ik het voor het laatst?

One response to “Foetsie!

Geef een reactie

