In mijn binnenzak

Ik wou dat je een beetje raar rook
Niet gewoon raar, maar gewoon stonk
Dan zouden we de straten voor onszelf hebben
Rondlopen als katten, maar nooit verdwalen

Ik zou soms willen dat je een zeemeermin was
Dan kon ik je in het bad verzorgen
Dan gingen we samen zwemmen
Elke week even naar de baai

Jij en ik
Alleen dat zou het zijn

Ik wou dat je wat groter was
Niet langer, maar gewoon dik
Dat je niet meer door de deur past
Dat je alleen maar in mijn bed kon blijven

Vaak wou ik willen dat je veren had
Dan ziu ik e in een kooitje zetten
Dan zou ik de hele dag naar je zitten staren
Liedjes voor je fluiten en dat zou dan kloppen

Er zijn genoeg vissen in de zee, zeggen de mensen
Maar alles wat ik in de zee doe, is wensen

Ik wou dat je wat trager bewoog
Niet gewoon traag, maar verlamd
Ik zou de stekker er in laten zitten
Zodat je nooit weg zou kunnen

Ik zou echt willen dat je kleiner was
Niet wat kleiner, maar gewoon heel erg klein
Zodat ik je in mijn binnenzak zou kunnen stoppen
En je de hele dag bij mij kon dragen

Vrij naar Milow – You and me (in mij pocket)

Geef een reactie

