Re: Waard

Ik lees een stukje, ik had het bewaard
Het gaat over een meisje dat mooie mensen om haar heen heeft
Die ze het waard vindt om van te houden
Om voor te vechten
En zelfs om voor te sterven
Als het moet
Ze zijn het waard om alles te geven
Hemel en aarde en ook haarzelf
Helemaal voor die mensen

Zij hoeft het zelf niet te krijgen
Geef jezelf niet aan haar
Geef jezelf maar aan een ander
Is zij niet waard
Schreef ze
Niet nodig

Ik heb haar toen iets gegeven
Op haar donder
Ze is het wel waard
Ze verwijderde dat blog
Ik heb hem bewaard
Hij was waar
Maar ook weer niet
Geven doet ze, alles wat ik vraag
Doet ze uit haarzelf
Doet ze graag

Zij is het niet waard om aan te geven
Geef maar lekker door
Schreef ze
Maak dat de kat wijs
Probeerde ze ook
Mislukt, de kater weet beter
De wijsneuskater
Voor deze keer geloof ik haar niet
Want ik weet beter

Ik ga het niet aan een ander geven
Ik geef het aan haar
Alles waar ze niet om wil vragen
Alles wat ze nodig heeft
Alles wat ik kan geven
Hemel en aarde
Helemaal
Je bent het wel waard
Zeker nu
Zeker voor mij

Geef een reactie

