Als er iemand is die mij…

Als er iemand is die mij tijd kan geven, een hele week
Als er iemand is die mij rust brengt
Als er iemand is die mij liefde geeft
Als er iemand is die mij weer laat geloven
Als er iemand is die mij kent
Als er iemand is die mij het waard vindt
Als er iemand is die mij laat luisteren
Als er iemand is die mij weer vrolijk maakt
Als er iemand is die mij van mijn stuk brengt
Als er iemand is die mij kan laten huilen
Als er iemand is die mij uit dalen helpt
Als er iemand is die mij toejuicht bij succes
Als er iemand is die mij gelooft
Als er iemand is die mij beroert
Als er iemand is die mij zo dierbaar is

Als er zo iemand is, dan mag ik mij gelukkig prijzen
Dan mag ik diegene dankbaar zijn
Dan mag ik van diegene houden, zielsveel
Dan mag ik er voor diegene zijn
Dan mag ik alles teruggeven wat ik krijg
Dan mag ik daarvoor willen sterven als het moet
Dan mag ik….

En daarom, mijn lieve Snoes
Daarom is het dat ik het zeg
Ik kan het niet genoeg zeggen
Ik kan het niet genoeg laten merken
Hoeft ook helemaal niet meer
Toch zeg ik het tegen je
Zoveelste keer deze week
Vanuit de grond van mijn hart
Wat zou ik zonder jou moeten
Waar zou ik zonder jou zijn
Dank je voor deze week

Het is nog niet genoeg gezegd
#domweggelukkigmetjou

3 responses to “Als er iemand is die mij…

Geef een reactie

