Overal pijn

Er zit een plekje op mijn wang
Als ik er met mijn vinger op druk, doet het pijn
Er is een plek op mijn schouder
Als ik er met mijn vinger op druk, doet het pijn
Daar precies midden op mijn borst
Als ik er met mijn vinger op druk, doet het pijn
Dat gedeelte van mijn zij
Als ik er met mijn vinger op druk, doet het pijn
Ook zo rond mijn navel
Als ik er met mijn vinger op druk, doet het pijn
En dan zo halverwege mijn dij
Als ik er met mijn vinger op druk, doet het pijn
En op mijn knie
Als ik er met mijn vinger op druk, doet het pijn
Ja, ook op mijn voeten
Als ik er met mijn vinger op druk, doet het pijn

Ik heb de dokter maar eens gebeld wat het was…
Die denkt dat mijn vinger is gebroken

2 responses to “Overal pijn

Geef een reactie

