Verloren zaak

Steeds verlies ik
Verliezen van de tijd
VerIezen van een ander
Verliezen omdat het kwijt is
Verliezen omdat ik er niet meer naar keek

Ik verlies het
Verlies het van mijzelf
Verliezen door niks te doen
Of te weinig te doen
Of te laat te doen
Of verkeerd te doen

Steeds maar weer
Steeds opnieuw
Steeds weer dat gevoel
Gevoel van verliezen
Van het niet houden
Van het moeten verlaten

Ik verlies mijzelf daarin
In dat verliezen
En daardoor verlies ik meer
Meer dan alleen mijzelf
Meer dan een ander
Veel te veel

Ik heb het niet meer

Geef een reactie

