Zeg het maar…

Zeg het maar
Ik kan het aan zeg me wat je wil
Van mij en met mij
Zeg me wat jouw plaatje is
Zeg me wat je wil
Zeg me waar je aan denkt
Zeg het maar

Ik zal instemmen
Als ik er ik er in pas
En weet dat ik n veel pas
Ik pas me aan
Niet aan alles
Maar wel aan jou
Zonder te veranderen
Maar bezwaren wegnemend
Zal ik in een plaatje passen

Ik zal het bijstellen
Ik zal het veranderen
Maar het blijft jouw plaatje
Het blijft jouw leven
Het blijft jouw wens
En ik pas er in
Altijd
Maar niet onvoorwaardelijk

Ik pas er in
Probeer het anders
Wat heb je te verliezen
En wat kan je winnen
Zeg het nou maar
Dan zal ik antwoorden
En jou verrassen
Of niet

Zeg het maar
Want van mij zal je het niet horen
Jouw keuze
Jouw kans
Jouw actie
Ons geluk
Misschien
Maar ik beloof je
Nooit kwetsend
Nooit teleurstelling

Dus zeg jij het maar
Ik durf namelijk nuet

Geef een reactie

