Feestje bij Lou

Het blog van Poezenbeest feliciteert het blog van Lou! Het blog van Lou is inmiddels een jaar oud en niet dat ik het al zo lang volg, maar ze nodigt iedereen uit voor een feestje. Het Poezenbeest zou het Poezenbeest niet zijn als hij niet naar dat feestje kwam.

Het is een feestje, dat blog van Lou, steeds weer. Nou ja, niet steeds weer, maar wel vaak. Ik lees haar blogs altijd met veel plezier. De ene keer begrijp ik ze volledig, de andere keer herken ik ze en weer een andere keer heb ik geen idee waar ze het over heeft.

Toch blijf ik lezen, omdat er vaak mooie dingen staan. Dingen over Lou, vanuit Lou en dat is waar ik toch wel een beetje fan van ben. Van Lou en van haar stukjes. Haar stijl is de mijne niet, hoewel ik er wel een gedeelte van heb overgenomen in sommige van mijn stukjes. Korte zinnen, dat werk.

Ze schrijft ook over anderen, een enkele keer ook over mij. Ik ben er wel trots op als er over mij geschreven wordt, maar ook de stukjes over haarzelf en anderen lees ik graag. Zij is het schrijven nog lang niet moe, net als ik. We schrijven door, omdat we daar een uitlaatklep in zien. Of wat dan ook, maar we doen het.

Een feestje op het blog van Lou, ik ga er graag heen. Zelfs al was er geen feestje, dan nog. Het is gewoon leuk om te lezen, meestal. Het is in ieder geval wel elke keer weer fijn als er weer een melding in mijn scherm verschijnt. Van Lou, met steevast een hartje. De melding alleen maakt mij al een stukje vrolijker.

Lieve Snoes, vooral verder schrijven! Doe ik ook, dus ik zou niet weten waarom jij dat niet zou moeten doen. Je vindt het leuk en het is leuk. En mooi ook. Gefeliciteerd met je eerste jaar!

Klik!

4 responses to “Feestje bij Lou

Geef een reactie

