Geen woorden meer voor jou

Er zijn geen woorden meer voor wat ik voel
Ik heb geen woorden meer voor jou
Wat door een ander ooit verzonnen is, slaat de plank finaal mis
Dat je bijzonder bent is niet speciaal genoeg
Dat er nooit een ander komen zal lijkt me nu nog veel te vroeg
Dat je helemaal het einde bent, vind ik een slecht begin
Je bent m’n aller-allerliefste , vind ik zo’n slijmerige zin
Ik hou van je , klinkt al in ieder romans lied
Je maakt me stapelgek , ach zo erg is het nou ook weer niet
Ik kan niet zonder je dat is zo algemeen
En blijf voor altijd bij mij, misschien zeg jij me dan auf wiedersehen

Er zijn geen woorden meer , geen woorden meer voor jou!

Origineel gejat en verknipt van De Jazzpolitie – Liefdesliedjes

Geef een reactie

