Steeds weer een vraag die mij bezighoudt. Wie zijn mijn vrienden?

Magikdat

Wie is een vriend, wie is dat niet.

Wie is een dierbare vriend, wie is dat niet.

Wie is een echte vriend door dik en dun, wie is dat niet.

Wie doet zich voor als vriend, maar is dat niet.

Wie wil een vriend zijn, maar wordt dat niet.

Wie moet een vriend zijn, maar kan dat niet.

Wie zal je vriend zijn?

View original post

4 responses to “

  • monvivre

    Het houdt me wel eens bezig. Ik ben niet goed in vriendschappen met veel mensen. Ik heb een paar hele goede vrienden en dan houdt het op. De rest komt mijn leven binnen en gaat er op een bepaald moment weer uit om alleen op sommige momenten belangrijk te zijn. Ik leer het accepteren. Het hoeft ook niet. Ik ben niet zo en dat geeft niet. Goh, wat ben ik wijs in ene ;-) Het fijne ervan is wel dat ik niet heel hard hoef na te denken wie mijn vrienden zijn. De paar echten zijn er en blijven er wat mij betreft tot mijn dood (of die van hen).

  • centraaloplaadpunt

    Ik heb het idee sinds pas eens echte vrienden te hebben, ook al ken ik ze nog maar kort.

    Vriendjes zijn? :-D

Geef een reactie

