Haywire

Schrijf je dat zo?
Mijn hoofd is haywire aan het gaan
Totaal losgeslagen
De weg kwijt
Niet van het denken
Nu eens niet

Gewoon
Hoofden doen dat
Niet het vrije denken
Waar we het gisteren nog over hadden
Gewoon weg, los, kwijt
De draad dan

Duizelen en draaien
Of beide door elkaar
Of het een door het ander
Maar even compleet vaag
Heb ik weer eens
Concentratie van een autist op speed
Focus van likmevestje
Daar gaan we weer

de schrijver van dit stukje neemt even pauze [red.]

Daar was ik weer
Of misschien ook niet
Aaneenschakeling van dingen
Dingen met gedachtes
Door elkaar
Als de ingrediƫnten in beslag
Goed geklutst
En de kluts is er ergens in gevallen
Dus zit ik even
Te denken wat ik nu moet
Komt niet veel zinnigs uit

Hoofd op hol
Warm ook
Vast koorts
Ik word bedankt
Dank je Poes!

Geef een reactie

