X

Als ik het aan je kon geven
Dan gaf ik het je meteen
#eenbeetjemeergeluk

Als ik het van je kon afnemen
Zou ik het meteen weggooien
Omdat het voor mij niet bestaat
#pathetic

Als ik het voor jou zou kunnen doen
Dan ging ik meteen aan de slag
#lijden

Als ik ze zag en als het van je mocht
Zou ik ze meteen drogen
#tranen

Als ik eens wist wat er te weten valt
Dan zou ik het jou allemaal doen vergeten
#nareherinneringen

Als ik…
Als jij…
Dan zouden wij…
#samengenieten

Yours truly
Puss

2 responses to “X

Geef een reactie

