Als iemand het weet, vertel het haar.

Graag met een cc’tje naar mij, want ik ben ook benieuwd.

Alles wat iemand maar bezig kan houden (mij dus)

Hoe leg je iets uit wat je zelf (nog) niet goed snapt?
Hoe vertel je iets waarvan je verwacht dat anderen het niet begrijpen? Of willen weten?
Hoe maak je duidelijk dat het beeld dat iedereen van me heeft ook slechts een interpretatie is? Immers: alles is een kwestie van perceptie.
Hoe kun je verklaren dat het stoere tienermeisje veranderd is in een opstandige puber om daarna weer (terug?) te veranderen naar een zelfbewuste vrouw? Die altijd een naïeve kleine meid zal blijven… Dat wel.
Hoe ben ik eigenlijk veranderd van bitch naar behulpzaam?
Hoeveel meer kun je genieten van het leven? :-D

Hoe schrijf je een blog als je zelf niet eens weet wat te schrijven??

View original post

One response to “

Geef een reactie

