Ik zie dat mensen niet luisteren

Ik zie mensen niet luisteren
Ik hoor mij dat zelf nooit doen
Ik luister altijd goed
Dacht ik

Ik zie mensen niet luisteren
Het werd mij laatst nog gezegd
En toch tuin ook ik in die val
Van zelf inleggen wat de ander bedoelt

Ik zie mensen niet luisteren
En ik heb er een hekel aan
Nu word ik er zelf op betrapt
En schaam me eigenlijk een beetje

Ik zie dat mensen niet luisteren
En nu doe ik het zelf
Toch zal ik er van leren
En mijn oren nog meer spitsen

Ik zie dat mensen niet luisteren
Ik zal toch blijven praten
Dan kunnen we een gesprek voeren
Waar we beiden wat aan hebben

One response to “Ik zie dat mensen niet luisteren

Geef een reactie

