In mijn leven en het jouwe (2)

Zomaar
Zomaar kwam je mijn leven binnen stappen
Zomaar vroeg je brutaal of de deur open mocht
Zomaar deed ik open voor jou
Wat ik normaal nooit doe
Vreemd genoeg voor jou wel
Geen spijt van, nu al niet

En wat je komt doen
En wat je van me wil
Het boeit me niet zo
Zal niet veel kwaads in zitten
Dat geloof ik nou eenmaal zo
Misschien zelfs alleen maar goeds
Da kan ik nog niet weten

Maar ik ben er best blij mee
Dat ik toen open heb gedaan
Meer dan ‘het bevalt me wel’
Verrassend eigenlijk
Ik denk dat dat wederzijds is
Je laat blijken van wel
Dus geloof ik dat zo

Jij mag blijven van mij
Ondanks de verschillen
Ondanks de overeenkomsten
Nee, ik zoek die niet op
Ik constateer alleen maar
Moest ik maar niet teveel over nadenken
Gewoon ondergaan

Mag ik je alvast bedanken?
Je valt nog steeds niet tegen.

2 responses to “In mijn leven en het jouwe (2)

Geef een reactie

