Laat me! (het zit helemaal goed)

“Laat me!
Laat mij mijn eigen gang maar gaan!
Laat me!
Ik heb het altijd zo gedaan!”

Ik hoor het hoewel het niet gezegd wordt
Ik luister en zal er naar handelen
Ik zal echter geen enkele stap terug doen
Want je kan veel van me vragen
Maar niet dat ik je laat
Ik blijf bij je, voor wanneer dat moet
Als de eeuwige schaduw
Die zwijgend naast je staat

Je weet me te vinden
Je zal niet hoeven zoeken
Je weet het
Ik weet het
Geloof me
Ik geloof jou
Het zit helemaal goed

2 responses to “Laat me! (het zit helemaal goed)

Geef een reactie

