Je handen op mijn rug

Ik voel je handen op mijn schouders
Je houdt mijn schouders vast
Van achter mij hoor ik je stem
Die steunende woorden spreekt
Maar de handen op mijn schouders
Zeggen mij meer dan je woorden
Een gevoel van niet alleen er voor staan

Ik voel je armen op mijn schouders
We kijken elkaar recht in de ogen aan
Je lippen blijven gesloten
Zwijgend zeg je me genoeg
Maar de armen op mijn schouders
Passen bij je blik
Een gevoel van samen zijn

Ik voel je handen op mijn rug
Verstrengeld liggen wij in elkaar
Ik voel je adem
Vier lippen op elkaar
Zoenend vertellen wij elkaar
Drukken wij elkaar dicht tegen elkaar aan
Innig samen zijn met je handen op mijn rug

Ik voel je handen op mijn rug
Zachtjes duw je mij voort
Voorzichtig de kant op die jij wil
Ik verzet mij niet meer
Want wat jij daarmee zegt
Is mij veel meer waard
En de handen voelen warm aan

Ik voel jouw handen op mijn rug
Waarom maakt niet uit
Leg ze er maar neer
Ik vertrouw jouw handen op mijn rug

Geef een reactie

