Ik doe ook maar wat…

Ik doe ook maar wat
Ik weet niet wat ik allemaal doe
Ik doe sommige dingen zelfs onbewust
Ik doe voor de rest maar mijn best
Meer kan ik niet doen

Ik doe maar wat
Ik doe het soms best goed
Al weet ik dat niet altijd
Of ik het wel goed doe
Dat kan ik ook heel goed
Onzeker zijn over mezelf
Ach, ik doe ook maar wat

Ik doe maar wat
Vergeef me dus als het niet goed is
Ik weet ook niet wat ik allemaal moet doen
En niet wat er van mij verwacht wordt
Door alles en iedereen
Mogen ze best eens tegen me zeggen
Tot die tijd doe ik maar wat
In de hoop dat het bevalt

Ik doe ook maar wat
Zonder handleiding
Ik verzin het ter plekke wat ik moet doen
Ik denk er ook niet altijd over na
Ik doe maar wat mij goed lijkt
Of goed aanvoelt
Ik handel naar mijn gevoel
En ik voel ook maar wat

Ik doe ook maar wat
Zeg me wat je van me verwacht
Zeg me wat ik voor je kan doen
Misschien doe ik het dan beter

Ik doe ook maar wat
Dat kan ik vast beter

Geef een reactie

