Ineens klopte het

Zomaar ineens klopte het
Alles, maar vooral jij en ik
Zonder pretenties zeiden we
Zonder intenties riepen we
En zo was het ook altijd
Zo is het trouwens nog steeds
Maar toch klopte het ineens
Dat jij en ik zo samen kwamen
Zomaar onverwachts
Zomaar uit het niets
Als een duveltje uit het doosje
Als een geschenk uit de hemel
Als een nacht uit duizend-en-een
Ik mocht je geven
Ik mocht van je nemen

Dit is wat het is
En of het dit blijft
Maakt mij niet uit
Wat dit wordt
Niet te groot
Gewoon fijn

2 responses to “Ineens klopte het

Geef een reactie

