Missive

Aan jou schrijf ik deze missive
Een missive en geen brief
Omdat ik niet wil schrijven
Maar omdat ik je mis

Ik schrijf deze missive
Om jou iets te zeggen
Om jou te laten weten
Dat je gemist wordt

Neem een compliment aan
Dat je wordt gemist
Dat je iets hebt hervonden
En dat ik dat knap vind

Dit compliment is voor jou
Omdat jij jezelf offerde
Voor een beter doel
Dat alles overstijgt

En daarom lukt het mij
En iets zwaars te doorstaan
Om te gaan met jou missen
En eigenlijk offer ik ook

Ik schrijf deze missive
En wil er verder niks mee
Alleen maar zeggen
Dat ik blij met je ben

En waardeer wat je hebt gedaan
En waardeer wat je nu anders doet
En waardeer wat je gaat doen
En dat ik achter je zal staan

Niet dat je dat nodig hebt trouwens

3 responses to “Missive

Geef een reactie

