Jouw schouder

Ik wou dat jouw schouder hier was
Dat ik even op je schouder kon uithuilen
Juist jouw schouder
Alleen jouw schouder
Waar ik zo mijzelf kan zijn
Waar ik geen remmen ken
Waar ik alles kwijt kan
Jouw schouder
Alleen jouw schouder
Heb ik even nodig
Even keihard nodig

Maar je bent er niet
Al een tijdje niet
Ja, je bent niet weg
Maar niet hier
Om rust te delen
Om het van mij af te nemen
Om het weg te gooien
En even rust te vinden
Als met een toverwoord

Mijn God, ik wou dat jouw schouder hier nu was
Gewoon, jouw schouder
En jouw stem
Niets meer, niets minder
Gewoon jouw schouder
Om even keihard te janken
Zoals ik dat bij jou kan
En weinig elders

Ik mis je verschrikkelijk nu
Kan je ook niks aan doen

One response to “Jouw schouder

Geef een reactie

