Dat dus….

Bonkend hoofd
Nergens echt zin in
Ja, opruimen
Eens een keer goed
Eindelijk tijd

Eindelijk een pauze
Gedoe in mijn hoofd
Heb een groot hoofd
Past blijkbaar veel gedoe in
Kleine eindjes van eerst oplossen
Dan aan die nieuwe enden
Gedemotiveerd
Pijnlijk om te zien
En jammer dat het moest
De drie-eenheid van mijn zorgen

Vandaar dat bonkend hoofd
Vandaar de rust aan de buitenkant
Maar binnenin giert het
Vanuit drie kanten
Beetje veel
Zelfs voor Poes
In zijn eentje
Is niet anders
Wordt wel anders
Wordt beter
Heel snel
Weet ik
Voel ik

Nee wacht
Voelen even niet
Even zonder gevoel
Zonder emotie
Veel te vol
Veel te druk
Daarom
Komt wel weer

Ga ik dan eens weer een keertje kijken
Of ik verder kan
Met mijn volle hoofd

6 responses to “Dat dus….

Geef een reactie

