Mijn kleine Lola

Ik zag haar in een bar in de Papenstraat
De prosecco smaakte nog slechter dan kindercola
Cee-O-Cee-A-Cola

Ze stond op de dansvloer en ze wenkte naar mij
Ik vroeg wie ze was en met een hese stem zei ze; “Lola”
La-la-la-la-Lola

Nou ben ik geen bodybuilder of stevig gebouwd
Maar toen zij mij een knuffel gaf
Werd ik dubbel gevouwd
Door kleine Lola
La-la-la-la-Lola

Nou ben ik niet dom, maar ik begrijp er niks van
Hoe ze beweegt als een vrouw
En zuipt als een man
Die kleine Lola
La-la-la-la-Lola

Dus de wijn vloeide rijk
Ik werd wat gedwee
We dansten een gat in de nacht
Onder de gekleurde spots
Toen pakte ze me vast
En vroeg; “Poes, waarom kom je niet met me mee?”

Nou ben ik niet echt heel erg gepassioneerd
Maar toen ik haar in de ogen keek
Viel ik toch voor mijn Lola
Mijn kleine Lola
La-la-la-la-Lola

Ik wilde nog weg
Ik liep naar mijn fiets
Toen kwam ze weer terug
En we keken elkaar aan

Nou zo wil ik dus dat het altijd gaat
En ik wil dat het altijd zo blijft met mijn kleine Lola
La-la-la-la-Lola

Meisjes zijn soms jongens en jongens soms meisjes
De wereld zit soms raar in elkaar, maar niet met Lola
La-la-la-la-Lola

Nou had ik wel vaker vrouwen gekust
Maar toch nog nooit een vrouw zoals zij
Maar Lola lachte en pakte mij vast
En zei; “Lieve Poes, kom jij maar eens hier!”

Ik ben niet eens zo een stoere vent
Maar ik weet wat ik ben en ik doe als een vent
Net zoals Lola
La-la-la-la-Lola
La-la-la-la-Lola
La-la-la-la-Lola
La-la-la-la-Lola

Vrij naar: The Kinks – Lola

2 responses to “Mijn kleine Lola

Geef een reactie

