Daar was je ineens weer!

Daar was je ineens weer
Zomaar uit het niets
Nou ja, het leek even niet meer
Voelde ik dat alleen?
Of voelde jij dat ook?
Maar de waarheid was eigenwijzer
Zoals altijd

Daar was je ineens weer
Ik moet je toch iets zeggen
Ik heb je heus wel gemist
Gewoon je schaterlach
Of de blikken in je ogen
Of gewoon je opmerkingen
Eigenlijk gewoon jou

Daar was je ineens weer
Ik ga je niks beloven
Maar ik vond het niet leuk
Dus nu ga ik het weer proberen
Daar waar ik je kan zien
Daar waar je niet uit mijn ogen bent
Dus toch zeker in mijn hart

Daar was je ineens weer
Nooit echt weggeweest
Maar wel iets verder weg
En ik kan niet zover kijken
Dus wil je dichtbij blijven?
Dan zal ik mijn best doen
Om ook dicht bij jou te zijn

Daar was je ineens weer
Volgende week weer?

2 responses to “Daar was je ineens weer!

Geef een reactie

