Zet die regen eens uit!

Hey, zie je dat nou niet?
Die regen maakt mijn haar nat!
Hey, zie je dat dan niet?
Ik moet mijn haar nu alweer wassen
Ik blijf aan de gang zeg!
Derde keer al vandaag
Ik krijg er een schrale tong van
En krijg haar in mijn mond

Dus doe eens snel die regen uitzetten
Kom, dat kan jij toch wel!
Doe je binnen immers ook
Je weet wel, als het koud is
Dan draai je aan dat knopje
En dan wordt het warm
Of als jij in de regenkamer staat
Is de regen ineens uit

Dus doe eens niet zo flauw
En zet de regen eens snel uit
Ik wil de tuin n!
Dus luister naar mijn gemiauw
En draai aan een knop
Ja, ik wee ook niet waar die zit
Maar jij toch wel?
Je weet ook altijd eten te vinden

MIAUW!!!!!
En nou die regen uit!

Geef een reactie

