Voor nu bedankt

Ik snap het wel
Het is jouw gevoel
Dat moet je volgen
Vind ik ook
Dus zal je gaan
Wel jammer
Maar is zo
Niet anders

Ik weet alleen niet waarom
Hoef ik ook niet te weten
Is immers jouw gevoel
Heb ik niks mee te maken
Is niet van mij
Hoef ik ook niet te weten
Heb ik niet over te oordelen
Dat zeg ik zelf ook altijd

Maar ik vraag mij af
Wat het dan was
En of ik het anders kan
Niet om jou
Dat is al geschied
Misschien ooit wel
Maar voor anderen
Voor mijzelf

Komt wel een keer
Voor nu bedankt
Echt waar

Geef een reactie

